Mutters Makelaardij

Snel zoeken

Als verkoper uw woning extra onder de aandacht brengen?

Social media is hiervoor een essentieel onderdeel geworden! Als één van de eerste kantoren van Nederland maken wij gebruik van Diorama. Dit is een tool die u als verkoper in staat stelt om persoonlijke foto's en anekdotes over uw woning online te presenteren. Hieronder leest u meer over hoe dat werkt.

 

Social media speelt een grote rol binnen de marketingmix die wij voor de verkoop van iedere woning opstellen. Hiervoor maken wij gebruik van Facebook, Twitter, LinkedIn en Instagram. Op dit moment is vooral Facebook is van groot belang, want via Facebook genereren wij zo'n 125.000 serieuze websitebezoekers per jaar.

De rol die Facebook nu speelt gaat in de komende jaren wel veranderen. Zo gaat Facebook steeds minder vaak advertenties van bedrijven tonen in de tijdlijn van gebruikers. Aan ons als makelaarskantoor de taak om dit voor te zijn en te zorgen dat uw woning nog wel op de tijdlijn van mensen verschijnt! In dit artikel leest u meer over de tests die Facebook uitvoert rondom gesplitste tijdlijnen.

Via Diorama (voorheen HelpMee) kunnen we dit realiseren, maar daar hebben we uw hulp wel bij nodig. Diorama biedt u, en uw sociale netwerk, de mogelijkheid om zogenoemde 'User Generated Content' te plaatsen. Dit kunnen foto's, anekdotes of kenmerken zijn die betrekking hebben op uw woning! Omdat deze 'content' door 'echte mensen' wordt geplaatst heeft dit ontzettend veel toegevoegde waarde. Het geeft namelijk een zeer persoonlijk beeld van de woning en alles wat daarmee te maken heeft.

Deze gegevens worden vervolgens door Diorama geplaatst bij de woning presentatie op onze website en zodoende krijgen woningzoekers een nog completer beeld.

 

Delen, delen, delen!

Maar als u wilt dat uw woning ook in de toekomst goed gevonden blijft worden is het van belang dat u deze extra content ook deelt op social media. De content uit het Diorama (HelpMee) platform is ‘user generated’ en daardoor komt uw woning op de tijdlijn van uw netwerk, en daarmee op de tijdlijn van misschien wel een potentiele koper!

Diorama biedt u de mogelijkheid om de toegevoegde content te redacteren maar ook te verspreiden op uw sociale media!

Combinatie is key

De combinatie van uw eigen persoonlijke content en de professionele woningpresentatie die wij als makelaar verzorgen leidt tot optimale resultaten!  Op deze manier worden woningzoekers en geinteresseerden op de meest complete manier voorzien van informatie, maar met een persoonlijk beeld!

Maar wat moet ik dan uploaden?

Anekdote en prachtige foto's van de Tolstraat 43-45:

"Dit huis aan het eind van de Tolstraat kent een lange geschiedenis. Het is rond 1890 gebouwd en heeft een aantal veranderingen ondergaan. zo is nr 43 van huis naar garage gegaan en weer omgekeerd. In 2009 is nr 43 grondig verbouw en is er daarmee een comfortable stuk toegevoegd aan nr 45, dat zich uitstekend leent voor diverse woonvormen maar ook voor bedrijvigheid. De tuin is zorgvuldig aangelegd en toont een aantal mooie bloeiperioden na elkaar: de tulpenboom, vervolgens de Japanse Kers en daarna de Rhododendron en de pruim en appelboom. De tuin is dermate groot dat in alle jaargetijden op elk moment van de dag er zon aanwezig kan zijn. Als je de parkeerplaats afloopt, ben je met een paar stappen aan het riviertje de Zederik dat door een pachtig natuurgebied stroomt: De Zouweboezem."

  

Meer weten?

U kunt altijd contact met ons opnemen voor meer informatie over Diorama en het inzetten van deze tool. We laten u graag zien hoe het werkt en wat de resultaten zijn!

Neem contact op!

 

Recent bekeken